Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012 | | By: e-theseis. gr

ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ



«Θέλω να γυμναστώ αλλά δεν έχω χρόνο», μια γνωστή και πολύ «φορεμένη» δικαιολογία που μας κρατάει μακριά από την ωφέλιμη εκτόνωση και την καλύτερη φυσική κατάσταση που προσφέρει η άσκηση. Κι όμως, δεν χρειάζεται να περνάτε ώρες σε ένα γυμναστήριο ή να χάνετε πολύ χρόνο για να μπορέσετε να δείτε αλλαγές στο σώμα και κατ’ επέκταση και στην διάθεση σας. Αρκούν 30 λεπτά της ώρας και ένα πρόγραμμα κυκλικής γυμναστικής για να κάνουν την διαφορά.



Τι είναι όμως κυκλική γυμναστική;

Πρόκειται για έναν πολύ δημοφιλές τρόπο άσκησης που επικεντρώνεται στην γρήγορη εναλλαγή αερόβιων ασκήσεων και ασκήσεων μυϊκής ενδυνάμωσης. Αλλάζοντας άσκηση π.χ. κάθε δύο λεπτά κάνοντας τρέξιμο για 2 λεπτά, μετά ποδήλατο για άλλα δύο, μετά κοιλιακούς, καθισματάκια, ξανά τρέξιμο, λίγα βάρη…. Με αυτόν τον τρόπο το σώμα επωφελείται και έχει μια πιο σφαιρική μορφή εκγύμνασης χωρίς η διαδικασία να γίνεται βαρετή. Αναλόγως λοιπόν την ένταση που θα βάλετε αλλά και τον συνδυασμό των ασκήσεων που θα κάνετε, μπορείτε να κάψετε θερμίδες γρηγορότερα και παράλληλα να δυναμώσετε τους μύες σας. Κάνοντας μικρά σοκ στο σώμα μέσα από τις ξαφνικές αλλαγές ενεργοποιείται τον μεταβολισμό και ξυπνάτε τους μύες σας. πρόκειται για ένα fitness που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας στο σπίτι ή σε γυμναστήρια που κάνουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα και πλέον είναι πολλά, μιας και είναι μια αποτελεσματική άσκηση.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου